יום שבת, 17 בדצמבר 2011

נויקלן השכונה הבאה בברלין

כתבתי כבר לא פעם על נויקלן ועל הפוטנציאל שלה. אחזור על כך: נראה שנויקלן בדרך להיות הדבר הבא. מדובר בעיקר בחלקים הצפוניים הגובלים בתעלה ובקרויצברג. יש אף הקוראים לאזור: קרויצקלן. באזור נפתחים  מקומות חדשים כפטריות אחרי הגשם.
אחד מהמיזמים המעניינים הוא מלון הקרוונים. היזמים, הוטנפלאסט, הכניסו לתוך אולם גדול שני קרוונים וכמה בקתות כך שניתן לצאת לקמפינג פנימי. ללכת עם להרגיש בלי. חוויה מעניינית. המקום מטופח ומקסים, חצר פנימית נחמדה וקפה חמוד הם תוספות מבורכות. אני הסתפקתי הפעם בקפה טוב ובחברה נעימה. הקפה פונה לרחוב ואפשר לעבור דרכו לקרוונים. הכתובת: הוברשטראסה  65/66

הוסף כיתוב


חברים המליצו על מסעדת ננסן במפגש ננסנשטראסה ומיאבך-אופר Maybachufer) 39 ), יצאנו לשם בערב. המקום היה די עמוס, עושה רושם שכדאי להזמין מקום מראש. הדג שהזמנתי היה משובח, הונח על מצע של פירה שעועית ברוטב אניס, ליד הדג קוביות סלק מתובלות בעדינות. מרקוס הזמין מנה צמחונית והיה מרוצה מאד. לקינוח: עוגת בטטה, יוצא מן הכלל. המחיר דומה למחירים במקומות אחרים בברלין- סביר. באותו יום התקיים באגף השני של המסעדה אירוע, אך הרעש לא הפריע וגם השרות לא נפגם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה