יום שלישי, 5 במרץ 2013

דיל לברלין מלון פארק-אין אלכסנרפלאץ


 
מבט על פארק אין מכיוון הקשרמרקט



לפני מספר שבועות קבלתי במייל  מ"הדקה התשעים" הצעה שלא יכולתי לסרב לה: טיסה לברלין ל-4 לילות, מלון ארבעה כוכבים באלכסנדרפלאץ כולל ארוחות בוקר והסעות לשדה וחזרה, כל זה במחיר של כ-500 $ לאדם בחדר זוגי - נשמע נפלא, לא היססתי לרגע והזמנתי. במחשבה שניה נשמע טוב מדי מלהיות אמיתי.  ובכן, היה נפלא, הדבר היחיד שאפשר להתלונן עליו הוא הלהג הבלתי פוסק של נציגי החברה בדרך משדה התעופה שנפלד למלון באלכסנדרפלאץ, הם  שיווקו באופן כמעט אגרסיבי את הסיורים שלהם בברלין.
מלון פארק אין אלכסנדרפלאץ אכן נמצא במרכזו של המרכז, ניתן לטייל ברגל לכל האתרים המרכזיים של ברלין, הקשרמרקט, אי המוזיאונים, ברלינר-דום, שער ברנדנבורג, הבונדסטאג, טירגארטן, אנדרטת השואה ועד לפוצדאמרפלאץ.

הלובי במלון פארק אין אלכסנדרפלאץ



המלון בן כ-1000 חדרים הוא ענק ובולט בשטח, אבל האורחים לא מרגישים בכך, החדרים נוחים מעוצבים ומאובזרים, אפשר להשתמש במילה השחוקה "מפנקים." הנוף הנשקף מהחלונות מדהים, השרות יעיל ואדיב, ארוחות הבוקר מעולות, חדר האוכל שקט ונעים. בקרוב אכתוב עוד ביקורת על מלונות בברלין.
הטיסה לברלין התבצעה בישראייר, המריאה ונחתה בזמן, הצוות אדיב, האוכל, כנהוג בישראייר בטיסות לברלין, כריך או סלט, שניהם סבירים. על חוויותיי  מהביקור הקצר בברלין בהמשך.

חדר במלון פארק אין בברלין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה