יום שבת, 30 ביוני 2012

שכונת נויקלן, מסעדות, מאפיות, בתי קפה ועוד


שכונת נויקלן ממשיכה להוות מקור משיכה לצעירים, אמנים ויזמים. בתי קפה ופאבים ממשיכים להיפתח בקצב מהיר, אחדים גם נסגרים. שמעתי ששכר הדירה לעסקים החל להרקיע שחקים ובעקבות כך בעלי הפאבים מעלים את מחיר המזון והמשקאות. חזרנו ל"ננסן" בפינת מאיבאכר 39 וננסן. המחירים לא נמוכים, אך איכות האוכל והשרות הם תמורה מלאה לכסף. לא הצלחנו להגיע להחלטה ולהודיע למלצרית כמה אנשים נהיה, אמרנו משהו בין 6 ל-12. המנטאליות הגרמנית לא סובלת הגדרה כה מעורפלת, אך המלצרית  קיבלה את זה בקלות וערכה מקום לשמונה עם אופציה להארכה. האוכל היה משובח, אני אכלתי מרק אספרגוס דגים (5.2 EUR), מדהים, שתיתי כמה בירות ולא זוכר מה עוד אכלתי מהמנות של האחרים. עירית אכלה חציל ממולא בגבינות וירקות (13EUR). יריב הזמין כבד ( 17.6 EUR ). דרוג: אוכל -8 שרות -8. האווירה נחמדה למרות האוכל המשובח והמחירים היקרים יחסית, המקום ממש לא סנובי. אחזור. שימו לב לא מקבלים כ.א.

לא רחוק משם מצד שני של התעלה ( (Paul Linke ufer 43 שוכנת מסעדת צ'אן  Chan האסיאתית, מקום חמוד, מחירים מאד סבירים, המנות עולות בין 7.5 -8.8 EUR , השרות ידידותי ומקצועי המלצרים מדברים אנגלית טובה, המנות בהחלט איכותיות. רגישים לחריף? שימו לב, כדאי להבהיר את העניין למלצרית.


בפרידלשטראסה 7 שוכנת מאפיית בוליס Bullysbakery   בית קפה מאפיה אשר הפך לקפה הבית שלי. קפה מעולה, כריכים מושקעים, פיצות ביתיות, עוגות טריות ועוד. מאד ברלינאי ועם זאת שכונתי ומסביר פנים. הבולדוג שהמקום כנראה נקרא על שמו -מאד ידידותי.
בית קפה נוסף שהוא מאפיה בפרידלשטראסה הוא הבראצל-קומפאני Berzel-company , בפינת לינאושטראסה, המאפיה והקפה מוכרים וקיימים הרבה שנים. הרבה פחות ביתי ושכונתי אך איכותי לא פחות , רוב הזמן מושמעת מוסיקה קלאסית נעימה ברקע. יש לציין שהמחירים יותר גבוהים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה